-0515-442328-

woensdag 31 oktober 2012

Aanbevelingen

Ik kreeg gisteren een vlog binnen van Marit van der Sleen. De eerste reactie is, wat leuk om een blog in een video te presenteren! Mijn eerste reactie was; dat wil ik ook! Van dat soort dingen wordt ik hebberig!
Pas in tweede instantie dacht ik na over haar boodschap, vraag om aanbevelingen.

Persoonlijk let ik bij het boeken van een reis nooit op Zoover. Het is zo eenvoudig te manipuleren dat ik daar mijn twijfels over heb in hoeverre dit commercieel beinvloed is.
Ik ben wel heel erg beinvloedbaar door mijn eigen vrienden. Wanneer Carolien of Wilma me vertellen over een bepaalde vakantie bestemming, dan staat die bestemming direct op mijn verlanglijstje. Nog nooit ben ik teleurgesteld in de aanbevelingen voor een bestemming die zij mij hebben gegeven! Hebben jullie dat ook? Dan ben ik ook benieuwd of je onze camping zou aanbevelen bij je vrienden? En als je dat al zou willen doen, kan ik je dan daarbij ondersteunen? Vanzelf stuur ik je dolgraag onze brochures toe, zodat je die direct aan je vrienden zou kunnen geven!

Bel je me wanneer ik je wat brochures mag toesturen? Zou echt tof zijn!
Wees welkom, Watersportcamping Heeg, de Polletjes (tel.: 0515-442328)
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten