-0515-442328-

dinsdag 2 oktober 2012

Wat levert het jou op om bij ons te komen kamperen?

Gister avond was ik naar het ondernemers cafe 058 gegaan. Bij aankomst mocht ik kiezen welke workshop ik zou volgen, dat werd natuurlijk marketing! Natuurlijk omdat daar ook een passie van me ligt. Een marketier is toch de generalist van de organisatie. De diversiteit, de afwisseling en het overzicht dat je daardoor hebt vind ik heerlijk. Bij het binnen treden van het zaaltje werden we persoonlijk begroet door Marit. Een warme, frisse en inspirerende vrouw! Ik had direct al het gevoel dat we vriendinnen zouden kunnen zijn. Vreemd he, soms heb je dat, eerste indruk en pats! Maar goed, deze dame stelde de vraag: Wat levert het jou klant op om bij jou klant te zijn? Naar mijn bedrijf vertaald; Wat levert het mijn gast op als hij bij mij komt kamperen? We waren de afgelopen weken al binnen ons team aan het brainstormen wat de zes redenen zijn om te kiezen voor Watersportcamping Heeg. Dit antwoord komt al aardig in de buurt maar gaat toch nog net wat dieper. Interessant! De zes redenen om voor watersportcamping Heeg te kiezen kennen we dus al, De ligging, het persoonlijke contact met de eigenaren, er is steeds iets nieuws te beleven, de open, internationale vernieuwende sfeer, de overige gasten zijn jou geest verwanten en als laatste de passie van de eigenaren voor hun bedrijf. Maar wat levert dit nu aan waarde op, concreet? Het bleef maar borrelen en bruisen in mijn hersenpan waardoor ik nog lang wakker bleef. Als je bij ons vakantie hebt gehad dan ben je weer vol energie en inspiratie, je hebt heerlijke authentieke ervaringen opgedaan, nieuwe, inspirerende mensen ontmoet en wellicht heb je nieuwe dingen leren doen als palingroken of kitesurfen. Je heb vast ook nieuwe boeken gelezen, heerlijk gekookt en gegeten. Misschien ben je wel extra verliefd weer op je partner en heb je de banden weer extra aan kunnen halen met je kinderen. Dit is natuurlijk allemaal nog wat teveel en toch nog niet volledig genoeg. Ik ben er nog niet helemaal uit, dat hoeft ook niet maar straks zal ik zeker een goed antwoord hebben gevonden, met hulp van jullie, onze stagiaires en medewerkers samen komen we er vast uit! Maar, wat heeft dit blogje jou nu geleverd? Je hebt er tijd in gestopt, energie dat doe je toch ook met een bepaalde verwachting? ik hoop dat ik jou verwachting meer dan waar heb kunnen maken, met deze blog maar ook met onze Watersportcamping Heeg! Een groet & glimlach, De Polletjes http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten