-0515-442328-

zaterdag 20 oktober 2012

Draag je trots uit!

Misschien is het iets Nederlands, of misschien zelfs nog meer van de Fries maar het is jammer dat veel ondernemers
worden weerhouden door de angst arrogant over te komen,
zo weinig hun trots durven delen.

Als jij al niet trots bent op wat je hebt gedaan en hebt bereikt, wie dan wel?
Ik ben een presentatie aan het voor bereiden die ik ga verzorgen op een hoge school. Het onderwerp is

duurzaamheid en daar hebben we op onze camping inderdaad al wat leuke stappen in gemaakt. Ik ben aan het inventariseren welke producten en diensten we duurzaam hebben ontwikkeld en er ontstaat een indrukwekkende lijst. Gek dat ik eigenlijk pas op dat moment me bewust van wordt. Tuurlijk, duurzaam ondernemen is een van onze kernwaarden, maar kennelijk heb ik dit imposante rijtje nog niet eerder gemaakt en gezien! Een trots gevoel maakt van mij meester! De vraag is, wat ga ik ermee doen? Sta ik straks in de college zaal te doen of de gewoonste zaak van de wereld is, of durf ik mijn trots te delen?
Als ik al niet trots durf te zijn, wie gaat dan nog trots op me worden?

Onze Watersportcamping Heeg is niet voor niets een groene camping!

Wees welkom, de Polletjes Watersportcamping Heeg
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten