-0515-442328-

vrijdag 21 juni 2013

waarom organiseer je een event?


Het is een hoop werk, kost je een hoop tijd, maar waarom zou ik het dan eigenlijk doen?

In eerste instantie kan ik helder zijn dat het organiseren nooit economisch te rechtvaardigen is voor me, zeker niet op de korte termijn. Wanneer ik al mijn uren zou berekenen, de telefoon en auto kosten....dan hoef je er zeker niet aan te beginnen. Maar......het organiseren van een event brengt me ook heel veel!

  1. het geeft me plezier en energie, juist omdat ik er zoveel plezier in heb!
  2. bereid mijn netwerk uit, ik leer allemaal nieuwe, inspirerende mensen kennen
  3. krijg makkelijk Free Publicity, daar waar andere moeten betalen om in de publiciteit te komen, krijgt onze camping die gratis
  4. het helpt ons enorm bij onze positionering, op onze camping is ook werkelijk elk jaar wel heel veel nieuws te beleven!   
Vanavond hebben we onze eerste midsummernight sup Heech, tijdens de kortste nacht van het jaar, 21 juni, de zomer inwijden. Natuurlijk is het de bedoeling dat dit een jaarlijk terug kerend event zal worden. En ja, we lopen tegen kinderziektes aan, maar een ding is zeker, we gaan er weer met zijn alle heerlijk van genieten!
Kom jij ook gezellig langs? Onze strandbar Zimpel is de gehele nacht geopend,
Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten