-0515-442328-

dinsdag 18 juni 2013

Waarom zijn onze beste gasten, onze gasten?

Ik vraag het me af, heel regelmatig want de wereld veranderd constand en nu zelfs sneller dan ooit:
Waarom zijn onze beste gasten, onze gasten?

Dan moet ik je wel eerst uitleggen wie onze beste gasten zijn. Zijn dat de mensen met de hoogst betaalde reservering? Zijn dat de mensen die het snelst hun rekening betalen? Zijn dat mensen die vooral voor veel mond tot mond reclame leveren? Of zijn het mensen waarvan we energie krijgen als we voor ze mogen werken?
Eerlijk gezegd is het een combinatie van deze alle vier. In meer of mindere maten, maar alle vier moeten ze een rol spelen om onze beste gasten te zijn. Wij noemen deze mensen op onze camping onze droomgasten. Vanmorgen kwam er weer iemand spontaan lang. Nog nooit eerder gezien. Ze kwam alleen, uit Duitsland en ze kwam met een tentje kamperen, tenminste dat wilde ze.
Ze was nog niet eerder in Friesland op vakantie geweest en wilde deze regio eens goed ontdekken. Grouw en Sneek had ze al bezocht maar bevielen haar niet. Maar ondanks dat ze nog niet had rond gekeken op onze camping wilde ze zeker wel bij ons blijven kamperen. Ik vroeg haar waarom ze wel voor onze camping koos en ze vertelde: Het ligt aan het water, binnen de bebouwde kom en dat ze a.s. Vrijdag op Zaterdag weinig zal kunnen slapen vanwege ons midzomernacht SUP event vond ze alleen maar erg spannend!

Het is goed om te weten waarom onze gasten voor ons wel kiezen, net zo als dat ik hoor waarom ze niet voor ons zouden kiezen.
Wat zouden wij moeten doen om jou als onze beste gast te mogen ontvangen? Ik ben benieuwd, laat je het ons weten?
Wees welkom, de Polletjes Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten