-0515-442328-

dinsdag 21 juli 2015

hoe zet je jezelf in de spotlight?

Elke organisatie kan alleen maar bestaan doordat ze haar doelgroep in voldoende mate weet te bereiken en beraken. De ene doet dat door vooral naar beurzen te gaan en advertenties in magazines te kopen, een ander zorgt voor een permanente stroom Free Publicity door innovaties. Het is maar net op welke doelgroep je je richt en waar je je zelf het beste bij voelt.

Wij bereiken en beraken onze doelgroep vooral door innovaties en met gekke acties. Want ons doel is:

  • ons apart zetten van andere campings
  • passend bij onze uitstraling
  • passend bij onze doelgroep
  • aandacht trekkend
  • zorgen dat mensen over ons praten
  • de kosten minimaal houden
Dat is een hele doelstelling en ik hoor je zeggen; "Leuk, maar hoe kom je erop?"
Er zijn twee opties, of je verzint het, of je gaat het copy-pasten. Dat laatste is veruit het makkelijkste vind ik. Voor inspiratie kijk ik zeer regelmatig op het twitter account van Richard Stomp, hij noemt zichzelf "straatjutter" en komt met de meest grappige en originele dingen, een meester in omdenken!
Deze plaatjes met daaronder het concept verwoordt inspireren ons meer dan eens, zo ook met onze tent voor dwarsliggers!
We zien daar iets, en bedenken dan hoe we dat concept kunnen vertalen naar onze camping!

Ik kan je dan ook van harte aanbevelen om Richard regelmatig te volgen, hij zal jou ook vast kunnen inspireren! Ik ben benieuwd hoe jij ervoor zorgt hoe je je doelgroep bereikt? Laat je het ons weten, wees welkom! De polletjes, Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten