-0515-442328-

vrijdag 17 juli 2015

living labs op festival "welkom to the village" in Friesland

Gister avond mocht ik nog even (alvast) rondneuzen op het festival "Welcome to the village" in Leeuwarden. En vandaag tot en met het hele weekend, zijn ze los. Het is als een grote snoepwinkel voor me, vol met ook diverse living labs.

Ik heb gesproken met studenten van de NHL en van de TU Delft. Nieuwe technologieen in "het wild" testen, zodat je feedback krijgt van de mensen die straks met jouw product of dienst aan de slag gaan. Heel waardevol want juist zo kan je zien wat het met de mensen doet!
Ik ben eigenlijk stik jaloers op welcome to the village, want wat hadden wij dit festival graag gefaciliteerd op onze camping in Friesland. Het staat ons ook goed, en ik weet zeker dat onze doelgroep het ook meer dan gemiddeld zou weten te waarderen. Natuurlijk heb ik mijn kans gepakt en gevraagd aan verschillende "standjes" of ze wellicht ook op onze camping zouden willen langs komen.
Living labs, ze werken vooral heel goed om totaal nieuwe innovaties, innovaties die we nog niet eerder ergens op de wereld zagen, om die in het wild te testen. En nergens kan zoiets zo goed als in een ontspannen, vakantie sfeer. Want juist dan staan de mensen meer dan gemiddeld open voor nieuwe dingen. En wat is dan ons voordeel, wat hebben wij eraan? Waarom zou ik zoveel tijd en energie erin stoppen? Omdat wij graag uitblinken met innovaties, met creatieve, gekke en rare dingen. Daarom zijn we telkens weer opnieuw naar partijen waarmee we zouden kunnen samen werken.
Mocht jij een tof, nieuw, raar idee hebben, laat het ons weten, we horen graag van je!
En mocht je nog geen plannen hebben voor het weekend, ga naar www.welcometothevillage.nl
De polletjes, Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten