-0515-442328-

dinsdag 20 juni 2017

toekomst senario

Gaan we ervoor zorgen dat onze gast in de toekomst makkelijker met ons zaken kan doen? Dus dat de toegankelijkheid vergroot wordt? Vinden we het belangrijker dat we de beleving vergroten? Dus zorgen voor een meer emotionele, persoonlijkere, interactieve ervaring. Of gaan we toch liever onze focus leggen op de promotie? Dus zorgen dat we de best vindbare camping zijn met de grootste naamsbekendheid?

Want de goedkoopste kunnen we nooit zijn, daarvoor heb je een bepaalde efficiente grote voor nodig die we bij lange na niet zijn.
We zouden nog behoorlijk kunnen gaan kijken of we wellicht toch de camping worden met het beste product aanbod, maar volgens ons hangt dat sterk samen met de doelgroep waarop je je richt. Wij hebben ervoor gekozen dat we ons steeds meer en meer gaan richten op een bepaalde doelgroep (de paarse volgens de Recron) en dat we voor hen de beste interactieve persoonlijke ervaring willen gaan bieden. We willen het verschil maken met onze persoonlijke aandacht, en daarna met de producten die we speciaal op onze doelgroep af stemmen. Zo denken we dat we in de toekomst steeds vaker de loyaliteit van onze gasten te gaan winnen. Hoe we dat gaan bereiken? Door dagelijks goed te kijken naar onze (potentiele) gasten. We nemen de NPS af, om zo snel en efficiƫnt te kunnen sturen op verbeteringen. Je kunt je voorstellen dat we tijdens het lopende seizoen niet heel snel hele grote rigoureuze verbeteringen of vernieuwingen kunnen doorvoeren. Dat neemt niet weg dat we wel telkens alert zijn op welke kansen en bedreigingen er op ons af komen.
Zo sturen we op een loyale gasten basis, die voor ons een solide basis vormen met hun mond-tot-mond reclame. Een constante stroom van nieuwe gasten die ons vinden door deze vorm van marketing. Bovendien beleven we zelf heel veel meer plezier aan het marketing budget op deze manier inzetten. Het gaat er immers steeds maar weer om hoe we onze gasten kunnen verwennen. Bij problemen, denk maar aan een ongelukje en medische hulp nodig hebben, maar ook bij vrolijkere zaken als een verjaardag. Het is heerlijk om direct ook te kunnen zien wat het effect van je handelen is. Je ziet direct dat je een verschil hebt mogen maken! Heel wat leuker dan een advertentie betalen voor in een prachtig magazine! Een persoonlijke service waarbij emotionele betrokkenheid en loyaliteit een grote rol spelen. Voor ons het meest logisch toekomst scenario. Wat denk jij, wat is voor ons de meest logisch toekomst scenario? We zijn benieuwd, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten