-0515-442328-

zaterdag 7 juni 2014

aandacht van de CEO, dat verkoopt!

Het verschil tussen de aandacht van een medewerker of een CEO krijgen. Wanneer er een probleem is, dan vragen de mensen naar de eigenaar of de CEO. Die mag het oplossen en die kan het het beste ook oplossen. Wanneer die zijn spaarzame tijd en aandacht schenkt, dan is het probleem al bijna geheel opgelost, puur door de aandacht. Maar hoe werkt dat we de CEO of eigenaar puur gaan inzetten voor gastenbinding?

Natuurlijk kom je als eigenaar veel makkelijker binnen bij je potentiele gast. Ik knoop een praatje aan met mensen en vertel wat ik doe, ik verhuur grassprieten! En niet zomaar maar.....en daar ga ik, vol passie en enthousiasme verhaal ik over onze camping. Mijn zesde kindje zal ik maar zeggen, en vanzelf, de mooiste camping in zijn soort! Want ja, er is er maar een! Ik vraag of ze wel eens hebben gekampeerd en waar, wanneer en hoe vonden ze dat? Ik vraag waarom ze nu niet meer kamperen? En langzaam maar zeker hebben we het eigenlijk helemaal niet meer over kamperen maar zijn we in gesprek over hoe we het werken combineren met ons gezin. Allebei werken we meer dan fulltime. Zij als grafisch designer, ik als grasspriet verhuurder. Allebei zijn we gek van ons gezin en ons werk. En zomaar tegen het einde van het gesprek vraagt ze mij of we nog plaatsen vrij hebben in de zomervakantie? Zeker, graag zelfs!
En hoe groot onze lieve medewerkers ook hun best doen, enthousiast zijn en veel aandacht geven aan onze (potentiele) gasten, de aandacht van de eigenaar is heel veel meer verschillig!
Maak daar dan ook gebruik van en maak extra tijd vrij tijdens een druk Pinksterweekend om juist aandacht te schenken aan al je gasten!
Wil je wat aandacht van mij, wees welkom, ik zie je graag, de polletjes Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten