-0515-442328-

zaterdag 14 juni 2014

bel je even?

Wat waren het weer twee topweekenden! We zaten echt erg vol en het was weer topsport om alle uitdagingen zo goed mogelijk op te lossen. En dan heb ik even wat minder aandacht voor mijn mail en social media kanalen. Bellen en baliebezoek is dan toch waarmee ik me meer dan gemiddeld mee bezig houdt op zulke dagen.

We kregen twee annuleringen voor zeilboten binnen vanwege een ziek persoon. En nog voor ik ze beide op twitter had gezet, was ik ze alweer kwijt. Gewoon aan de balie en aan de telefoon. Want ik heb wat telefoontjes en baliebezoekjes gehad zeg! Mensen die zich bedenken en toch nog even snel een weekendje er tussen uit plannen. Ze staan gewoon plots voor je of hebben vanuit de auto gebeld. De twitter aanvragen kon ik wel behandelen, maar in de spaarzame rustigere momentjes. Die telefoon valt niet te negeren en dramt er tussendoor! Mensen aan de balie of niet! Zo dwingend is de mail of zijn de social media kanalen niet. Dus die oude vertrouwde telefoon is zo gek nog niet! Maar ook om andere redenen ben ik echt een liefhebber van de telefoon! Je hoort de stem, en als die van een bekende is, dan herken je vaak al veel mensen puur op stemgeluid! Die is zer persoonsgebonden en maakt de hele dialoog al stukken persoonlijker! Maar ook emoties, nuances in wensen, je krijgt aan de andere kant van de lijn toch heel wat meer mee op dat gebied. Bovendien is het vaak heel wat efficienter dan steeds maar weer heen en weer mailen.
De telefoon, echt een middel die ik elk uur wel ter hand neem.
Wat is jou favoriete middel om de dialoog aan te gaan? Ik ben benieuwd, wees welkom! En mocht ik wat voor je kunnen betekenen, bel me gerust! De polletjes, Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten