-0515-442328-

donderdag 26 juni 2014

bommelding....

Na een super toffe bespreking bij Nomads, loop ik in het heerlijke zomerse zonnetje, genietend naar mijn auto. Eerst denk ik nog wat een hoop politie voertuigen. Ik loop rustig verder, en dan zie ik afzetband van de politie en heel veel agenten. Tuurlijk, koninklijk bezoek op het paleis op de Dam, en ik weet dat dan weer even niet....

Blijkt er een bommelding te zijn, in de Bijenkorf! En juist daar had ik die middag mijn auto neergezet, in de parkeergarage. Ik vraag hoe lang ze verwachten dat het nog gaat duren, maar niemand daar weet wat. Kan nog uren duren....Dan komt Marloes naast me staan, nou da's ook toevallig! En ook Marloes heeft haar auto in de garage gezet om naar onze bespreking te gaan. We proberen toch nog dichter bij onze auto's te komen en babbelen vrolijk verder. Via een steegje, onder het lint door kruipend, komen we aan bij Hotel de roode leeuw. Verder lopen lukt echt niet. Marloes besluit om met een taxi naar haar eetafspraak verderop te gaan, we nemen afscheid die middag voor de tweede keer. het is een bizarre toestand. Ik besluit het hotel in te gaan, want Rene Wildeman werkt daar, ik heb hem al lang niet meer gezien en wie weet is hij er! Ik loop zo zijn armen in en we hebben weer een ouderwets bruisend gesprek! Die Rene, hij leeft in een tempo dat maar weinige bij kunnen benen. Maar het meest opmerkelijke is wel dat hij mij direct feliciteerd met mijn verjaardag! Excuus dat ik je niet even een berichtje heb gestuurd.....zomaar onaangekondigd komen en dan zo'n geheugen! We hebben elkaar denk ik zo'n twee jaar geleden leren kennen bij een training over gastvrijheid. En nu dit....Rene is echt een mister gastvrijheid! Scherp op de juiste dingen en momenten! Hij weet als geen ander je te verbazen met hele persoonlijke aandacht! Heb jij dat ook wel eens, dat je jaloers bent op iemands talent? En ik weet weer waarop ik me nog beter moet gaan focussen, het moet toch ook wel een beetje te trainen zijn? Denk je niet?
De polletjes Watersportcamping Heeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten