-0515-442328-

woensdag 11 juni 2014

van boer naar bord

Ze komt de receptie in om onze dutchtub te reserveren, maar al ras vertelt ze over haar vader die stadsboer is in Arnhem. PUURland, daar moet ik maar even gaan kijken. En ja, ons boekje hadden ze ook al ontvangen en daarom waren ze zo gecharmeerd van onze camping. Dat liever lokaal en duurzame, dat sprak ze wel aan!

Natuurlijk kijk ik snel op de site van PUURland en raak geinspireerd en lees: GEEN VERPLICHTINGEN, WEL DE SERVICE. Maar ook de leus: WAAROM VAN VER HALEN ALS JE HET OOK DICHTBIJ KAN KRIJGEN? Natuurlijk krijg ik daar inspiratie van. Het is nu nog veel te druk om deze teksten goed in mijn hoofd te kunnen laten rond dwalen, maar ik ga ermee aan de slag, zodra ik volgende week weer lekker in mijn auto naar Amsterdam ga rijden, ga ik erop broeden. Dat zijn voor mij de meest vruchtbare momenten voor het bedenken van nieuwe dingen. Nieuwe dingen die we speciaal voor jullie ontwikkelen. Waar kan ik het nog makkelijker maken? Waar kan er nog meer service worden geboden? Waar kan ik nog meer lokaal halen, zodat de afstand korter wordt? Zijn er nog meer mooie lokale pareltjes waarmee wij kunnen samenwerken?
Mooie stof tot nadenken, want het kan altijd beter! Beter voor onze gasten! Want daarvoor doen we het.
Waar zorg jij ervoor dat de afstand van boer naar bord kleiner/korter wordt? Ik ben benieuwd, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg


Geen opmerkingen:

Een reactie posten