-0515-442328-

vrijdag 8 april 2016

heeft jouw organisatie een hoger doel?

Wat drijft je? Waarom doe je wat je doet? Wie ben je? Allemaal vragen rond het thema authenticiteit; "It's all about me". Ik zit samen met een groep de volgende TEDxFryslan voor te bereiden en wordt geconfronteerd met deze elementaire vragen.

Ik verkoop inspiratie en energie, omdat ik mensen graag beter maak. Niet voor niets ging ik in de vorige eeuw eerst in de verpleging werken. Mensen beter maken, voor ze zorgen. Het maakt wie ik ben. En nee, ik heb niet ergens een "verkeerde" afslag genomen. Tuurlijk, ik sta niet meer aan het bed van een patient. Nu verhuur ik grassprieten, dat is onze core-business. Maar die grassprieten verhuren is voor ons een middel om mensen beter te maken. Ik maak ze nu beter door ze te inspireren, door ze weer nieuwe energie te geven. Door ze gelukkige momenten aan te bieden. Dat is wat ze hier beter maakt. Dat is ons hogere doel, dat is wat ons drijft en waardoor wij zelf gelukkig worden. Wij, onze medewerkers en onze gasten. allemaal willen we, dat ze door onze camping wat gelukkiger en beter worden. En ik moet zeggen, dat lukt aardig. We krijgen steeds meer gasten die bij ons een 9+ ervaring hebben gekregen. Allemaal mensen die ons stuk voor stuk binnen hun netwerk zouden aanbevelen. Dit zijn ook de mensen die ons scherp houden, die ons naar een nog hoger plan weten te brengen. Daardoor trekken we weer nog meer nieuwe gasten aan. En steeds maar weer, krijgen we er nog meer plezier in. Die wisselwerking, het is toch heerlijk om elke dag weer zulk tof werk te mogen doen, en dan ook nog eens met de leukste gasten die je je maar kan wensen.
Ons hoger doel is om jou beter te maken, wat is jouw hoger doel? We zijn benieuwd, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten