-0515-442328-

vrijdag 29 april 2016

Wat kan je doen tegen kou en vijftig tinten grijs?

Er zijn niet zoveel knopjes waaraan je als grassprietverhuurder kan draaien waardoor er met dit herfst weer wel mensen komen kamperen. Eigenlijk geen zou ik zeggen. Maar wat kan je dan wel doen, zodat de boel er toch zo fleurig mogelijk bijstaat?

De kampeernachten die we vandaag missen, kunnen we morgen niet meer inhalen. Het is meivakantie, en bij mooi zonnig weer hadden we zomaar 1.500 € per dag meer omzet gemaakt. Voor dezelfde moeite en inspanningen. Natuurlijk is dat zuur, maar het is iets wat wij niet kunnen veranderen. Dan moeten we er maar het beste van zien te maken, en moeten we nog meer ons best doen om de gasten die nu wel kamperen, het zo aangenaam mogelijk te maken. Een van de dingen die het verblijf aangenaam maken is hoe de omgeving eruit ziet. Juist wanneer het buiten vijftig tinten grijs is, de weersvoorspellingen voor de komende paar dagen niet heel veel beters te melden hebben, moet je vooral zorgen dat dat wat wel fleurig kan zijn, het dan ook wordt! Gister ben ik weer naar mijn "bloemen en planten man" gegaan. Bakken vol fleurigheid heb ik gekocht. Natuurlijk is dat nog een gokje, want de ijsheiligen zijn nog niet geweest. Het kan gerust nog vriezen s'nachts. En daar kan menig eenjarig plantje niet zo goed tegen. Bakken vol fleurigheid, want dat wat er wel fleurig uit kan zien, moet er dan ook fleurig uitzien! Zoveel er in mijn auto paste, nam ik mee, juist nu!
Hoe fleur jij de boel op bij vijftig tinten grijs? We zijn heel benieuwd, wees welkom, de polletjes!
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten