-0515-442328-

maandag 11 april 2016

help, ik ben hier en daar sleets geworden!

Zelf zag ik het niet meer, dat heb je wanneer je de dingen elke dag weer keer op keer tegen komt. Ik lette er niet meer op en het waren frisse ogen die het me moesten laten zien. Zulke wegwijzers zijn zo jaren "80. Zo veelvuldig toegepast, zo'n hoog ANWB gehalte. Dat kan niet meer! En die paal is natuurlijk niet het enige....

Gelukkig is deze "aan_wijs_paal" vorig jaar al weg gehaald en vervangen door een hele leuke houten. Maar er zijn veel meer dingen die sleets zijn geworden, zonder dat ik het zie. Ik heb het druk met de dagelijkse werkzaamheden. Ik filter de dingen en dus zie ik niet meer fris en fruitig. De dingen vallen me gewoon niet meer op. En dat is natuurlijk dodelijk voor onze camping, dat kan niet, ik kan me zoiets niet veroorloven. Het is alweer een jaar geleden dat ik toen samen met mijn afstudeerstagiaires ging bekijken wat we nu direct zouden moeten vernieuwen/veranderen. Een jaar, de hoogste tijd dus om weer nieuwe "sleetse" zaken op te sporen. Bewust tijd vrij maken om met deze jonge mensen, actief te zoeken. Heel veel moeite kost dat doorgaans niet. De dingen zijn zo gevonden, en eerlijk, vaak zijn het niet eens de meest kostbare investeringen en inspanningen. Even met elkaar er tegenaan en je hebt weer een "raakmoment" omgetoverd in eentje die tenminste op "par" niveau zit, liefst natuurlijk ver er boven!
En eerlijk, vaak schaam ik me ervoor, dat ik dat toch zelf niet eerder door had.....
Wanneer schaamde jij je voor een sleets raakmoment binnen jouw organisatie? Ik ben benieuwd, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten