-0515-442328-

zaterdag 9 april 2016

je moet begrip hebben bij de urgentie

De wereld veranderd en wij moeten mee veranderen. Het is een biologisch gegeven, we zullen ons aan moeten passen, doen we dat niet, dan kunnen we niet overleven, dan missen we de boot. Die urgentie, die moeten we goed zien, pas dan kunnen we daar goed en snel op reageren.

Maar wat zien we dan zo veranderen?

  • Er zijn onzekere economische situaties
  • Het gastengedrag veranderd
  • De eisen van de gast veranderen
  • Er is een toenemende concurrentie 
Wat moeten we hier mee?
Door deze input zijn we eerst aan de slag gegaan met het versterken van onze missie en we hebben onze strategische focus versterkt.

Waar laten we dat blijken?
In onze communicatie laten we dat nog onvoldoende zien. Willen we meer ambassadeurs "kweken" onder onze gasten, dan zullen we ze betere handvatten moeten geven. We hebben onze nieuwsbrief visueel aantrekkelijker gemaakt. In onze huidige brochure is bv. nog niet aangegeven dat we met duurzaam papier en inkt werken. Onze beeldbank, onze teksten, onze bordjes op de camping, er is nog zoveel beter te maken. Onze afstudeer stagiair Jelmer is dat allemaal op dit moment aan het analyseren. En zoals dat dan bij ons op de camping gaat, leer ik op dit vlak misschien wel net zoveel als hij. Ik lees mee, ik spar met hem, ik luister met nog meer belangstelling naar deskundige op dit thema. Want willen we nog meer van die leuke gekke "otje" busjes op onze camping ontvangen. Met daarin nog leukere gasten, en willen we die morgen ook nog ontvangen. Dan zullen we nu heel snel, keihard aan de slag moeten. Want de wereld verandert toch wel heel snel, en de boot, die willen we natuurlijk niet missen!
Welke veranderingen zie jij, die heel urgent zijn? We zijn benieuwd, wees welkom de polletjes Watersportcamping Heeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten