-0515-442328-

maandag 11 februari 2013

een koud biertje, een mooie vrouw of een glanzende auto

Een koud biertje, een mooie vrouw of een glanzende auto; Dat is er nodig om bij een man de begeerte op te wekken, punt.

Het blijkt dat er dan ergens in de hersenen dopamine wordt aangemaakt. Een neurotransmitter die de begeerte opwekt. De aanknop voor aankoop zal ik maar zeggen.
Maar bij ons zijn het nu meestal niet de mannen die reserveren of bepalen waar de familie dit jaar op vakantie gaat. En een vakantie boeken betekend geld uitgeven, en geld uitgeven doet pijn. Ook dat heeft de wetenschap al jaren geleden aangetoond.
Helaas kan ik nergens informatie vinden wat de begeerte bij vrouwen oproept. Misschien heb ik niet goed gezocht, maar het kan ook zo zijn dat er gewoon nog geen onderzoek naar is gedaan.
Ik kan me ook goed voorstellen dat het brein van vrouwen iets complexer is, en dat het om die reden nog niet bekend is.
Maar ik kan me zo voorstellen dat vrouwen ook door aantrekkelijke mannen kunnen worden verleidt. Een man met en aandoenlijk klein kindje of schattige pup doet het volgens mij wel erg goed bij vrouwen.
En wat de auto is voor mannen, zijn schoenen en tassen voor vrouwen.
Dus misschien moeten we wel een leuke foto op onze homepage gaan plaatsen van een man met prachtige stilletto's, een knallende handtas, een aandoenlijk klein kindje en een puppy?

Welk beeld kan je voor ons schetsen dat verleidelijk is voor onze camping?
Ik ben benieuwd naar je reactie!
Wees welkom, de Polletjes, Watersportcamping Heeg.
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten