-0515-442328-

dinsdag 26 februari 2013

mind your guest

We zijn weer volop in gesprek met potentiƫle afstudeerstagiaires. En ik mag in onze lange wensenlijst van onderzoeken kiezen welke onderzoeksvragen het meest passen bij de talenten en toekomstbeelden van de student. En ja, dat zet ook mij weer flink aan het denken.

Elk onderzoek is vanzelf gericht op onze gasten, immers door onze gasten hebben wij en onze medewerkers brood op de plank!
We zijn met hostmanship aan de slag, de wijze van gastvrijheid die ons erg aanspreekt. Dat kan ik wel goed in beeld hebben, maar heeft onze tuinman of Monique daar ook een duidelijk beeld bij? En weten ze hoever ze mogen of moeten gaan? En als dat voor onze P van persoonlijke aandacht geldt, hoe zit dat dan met onze andere drie kernwaarden:
Vernieuwend
Anders
MVO

Een vraag waarop ik niet een duidelijk positief antwoord op kan geven. En dus is daar nog een wereld te winnen! Ik merk dat we hierin nog niet structureel met hen aan werken, tenzij je vind dat eenmaal per maand het erover hebben voldoende zou zijn.
Een mooie onderzoeksvraag: Hoe kunnen we als geheel team onze vier kernwaarde duurzaam uitdragen?

Hoe doe jij dat binen jullie organisatie? Hoe werken jullie aan het uitdragen van de kernwaarde?
Ik ben nieuwsgierig naar jullie reactie, wees welkom!
De Polletjes, Watersportcamping Heeg
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten