-0515-442328-

donderdag 7 februari 2013

valkuilen

In deze spannende, uitdagende tijd van een economisch wat mindere tijd, is het handig om nieuwe paden te bewandelen.
Gisteren had ik het weer, begonnen met een nieuw project waarbij ik opzoek ging naar sponsors. Binnen mijn netwerk ben ik aan het bellen, ik bel verder, wordt doorverbonden en ....na een leuk en vruchtbaar gesprek sluit ik af met de woorden: "ik stuur u nog een mailtje en ben benieuwd naar de reactie van uw organisatie".

Op het moment dat ik de verbinding verbreek schrik ik......geen email adres gevraagd, en na enig google-en ook niet eenvoudig te vinden! Stom natuurlijk, beginners fout, hoe blond kan ik doen?!?
Maar ook maak ik regelmaitig fouten omdat ik me in situaties begeef die totaal nieuw voor me zijn. Achteraf, als de dingen niet hebben gewerkt zoals ik me vooraf had gewenst, dan zijn de dingen altijd makkelijk. Kijken wat er is gebeurt, om daar van te leren, in de hoop dat ik het een volgende keer wel goed ga doen.
Het valt niet mee, want heel veel valkuilen hebben met gedrag te maken, en nu juist gedrag is heel moeilijk te veranderen. Niet alleen moeilijk, maar vaak ook een buitengewoon traag proces.

Wanneer beleeefde jij je laatste valkuil? Wat heb jij daarvan geleerd?
Ikhttp://www.facebook.com/campingheeg ben benieuwd, wees welkom, De Polletjes-Watersportcamping Heeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten