-0515-442328-

maandag 4 februari 2013

ruimte voor ideeen

Amarantha is vandaag begonnen. Eigenlijk nog maar net een uurtje. Ze stond al ruim voor aanvangstijd klaar, zoveel zin had ze. Kortom een brok energie hebben we in huis gehaald. Niet alleen energie maar ook nog eens een mens vol met ideeen!

We hebben een gezellig verhaaltje, dat natuurlijk boordevol met zinnige informatie doordrongen is. De positionering van onze camping, de doelgroep die we bedienen, de kernwaarde die we willen uitstralen....
Amarnatha pakt de hoeveelheid informatie prima op. Sterker nog, ze gaat helemaal mee sparren. Bijzonder om mee te maken, duidelijk een creatieve en enthousiaste geest!
Ze vertelde me dat ze vorige week nog een leuke site heeft ontdekt, eentje die mooi woorden kan weergeven. Ik krijg er een beeld bij en natuurlijk ben ik ook nieuwsgierig. Met een paar tikken op de computer komt er een mooi beeld uitrollen. kleuren worden aangepast en hoppa!
Ik straal, Amarnatha straalt.........kijk daar worden we weer blij van!
Ideeen de ruimte geven, een kans geven; en misschioen is het niks maar het kan ook zomaar echt geweldig zijn.
Ideeen de ruimte geven, dat is een prachtige bemesting voor onze grassprieten. Want onze grasspireten moeten wel weer groener dan die van onze buurman zijn. En ik verzeker je, onze buurman is ook weer aan het bemesten geweest. Maar onze bemesting is net wat beter geweest!

Heb jij even geen idee waar je deze zomer je vakantie door gaat brengen?
Ik heb wel een idee! Wees welkom!
Watersportcamping Heeg, De Polletjes
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten