-0515-442328-

dinsdag 5 februari 2013

gewoon zitten

Gisteren een prachtige documentaire gezien over Ricardo en een democratisch gedreven organisatie! Wat een man, ik heb met volle teugen genoten van deze inspiratie bron.
Een ding vertelde hij en dat was weer echt zo'n ogen openener.

Ga gewoon zitten, zonder ergens aan te denken.

Hij vertelde dat dat misschien wel het moeilijkste is dat er bestaat. Zitten zonder denken, zonder doen, het grote niks dus......

John Mulder belde me op, ook weer een van die super creatieve mensen waarmee ik me graag omring. John kan jij je ideeen achtbaan uit zetten? Zou dat kunnen? We hadden het er over. En we waren het geheel eens met Ricardo, het is het moeilijkste dat bestaat. Goed, dat weten we dan. Maar ik persoonlijk denk dat het ook heel vruchtbaar zal zijn, om gewoon af en toe je brein niets te laten doen of zo. Er zal zeker iets moois voor komen, daarvan ben ik overtuigd.
Heb jij een tip hoe ik mijn denk tank kan uit doen? En als je er ervaring mee hebt, wat leverd het je op, gewoon zitten?

Ik ben benieuwd naar je reactie, wees welkom!
De Polletjes, Watersportcamping Heeg
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten