-0515-442328-

vrijdag 8 februari 2013

Verander de spelregels

Met het binnenhalen van fris, nieuw "bloed" komen er ook nieuwe ideeen onze Watersportcamping Heeg binnen lopen! Heerlijk verfrissend dus! En dat is een van de redenen waarom we graag met jonge, bevlogen stagiaires werken!

Binnenkort komt Adriaan onze Droomstagiaire een week ons roer over nemen. Ik vind het heel spannend, want hij zal hier voor een week camping baas zijn, en dus zal hij gedurende die week zeker ook andere spelregels hanteren. Hoe zal dat allemaal uit gaan pakken?
Ik kan me met mijn verbeelding best wel voorstellen wat er allemaal niet goed zal gaan lopen. Ik ben bijvoorbeeld bang dat we niet op tijd het toiletgebouw schoon hebben, of dat er gasten niet die aandacht krijgen die ze zouden moeten krijgen. Maar wat zal het opleveren? Ik heb daar geen idee bij. Dat het goede dingen op gaat leveren, dat weet ik zeker!
In de loop der jaren bouw je toch een soort van blindheid op. Je doet de dingen op ervaring en niet meer op verwondering. Dat maakt natuurlijk dat je de dingen veel sneller, beter en efficienter kan doen. Maar er kleeft altijd een negatief aspectje aan van bedrijfsblindheid.
Er zijn altijd meer mogelijkheden dan dat je denkt. Nieuwe mensen zien daardoor soms scherper, maar iig anders. En dat kan heel mooie en goede dingen opleveren!
Adriaan, onze droomstagiaire, komt straks hier het roer over nemen voor een weekje. We zullen jullie op de hoogte houden van wat hij allemaal heeft veranderd!

Ik ben benieuwd wat jij ons aan zou bevelen om te veranderen voor onze gasten, wees welkom!
De Polletjes, Watersportcamping Heeg
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten