-0515-442328-

donderdag 3 januari 2013

de beste innovaties zijn die, die in een behoefte voorzien

Ik wil je iets vragen, ik heb je hulp nodig. Ik ben als grasspriet verhuurder natuurlijk graag grosier in gelukkige momenten. Daarom ben ik opzoek naar jou gelukkigste moment uit je kindertijd.
Zou je dat met mij willen delen?

Vroeger, het is zo'n veertig jaar geleden, was het in de winter een soort van traditie dat we elke ochtend weer opnieuw, met z'n alle, bij papa en mama in bed mochten liggen.
Het bed was niet heel breed voor vijf personen, we lagen dan ook half op elkaar. We kletste wat, zongen wat en ik genoot van elke seconde.
Zelfs nu, veertig jaar later, denk ik nog regelmatig aan die geluks momentjes.
Dat is toch gaaf, dat zelfs veertig jaar later een beleving nog steeds energie kan geven?
Kijk daar willen we naartoe, dat we jullie zulke geluksmomenten kunnen bieden waar je je leven lang nog plezier aan zult beleven.
Daarom zou ik zo graag van je horen:

Wat was jou gelukkigste moment uit je kindertijd?

Want met jou antwoord(en) kunnen wij samen met de groep Nederlandse designers van de groep Rechargeables mooie nieuwe producten en diensten ontwikkelen.
Het zou echt fijn zijn als je dit met ons wilt delen!

We kijken uit naar jullie reacties!
Wees welkom, de Polletjes Watersportcamping Heeg
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten