-0515-442328-

zaterdag 5 januari 2013

Gewoon: verwonderen en verbeelden

Het is alweer bijna een jaar geleden. En wekelijks denk ik nog met warme gevoelens terug aan het bezoek van Richard Stomp. Na het verzorgen van een masterclass in Heerenveen, deed hij die de ochtend erna nog zomaar dunnetjes over met onze afstudeer stagiaires!

En dat alleen al maakt de man spraakmakend! Maar Richard heeft me iets heel cools gegeven. Hij heeft me het geloof in mijn onuitputtelijke creatieve brein gegeven. Ik ben niet meer bang voor een gebrek aan creatieve ideeen. Door Richard weet ik dat ik mezelf gewoon kan prikkelen tot nieuwe ideeen en dus op het ontwikkelen vaqn nieuwe producten, diensten en concepten. En het grappige is, een jaar later, dat ik volmondig kan zeggen dat ik met nog meer plezier werk aan onze Watersportcamping Heeg.
Maar wat is dat dan, wat heeft die Richard nu eigelijk een masterclass lang verteld?

* ga de straat op en kijk wat je ziet
* is het echt opmerkelijk?
* hoe kan je dat vertalen naar je eigen bedrijf?

Eigenlijk komt het hier op neer: verwonder en verbeeld.
Zeker kan ik jullie het boek van Richard aanbevelen, koop het allemaal vandaag nog.
En wil je zien wat wij zoal hebben gedaan het afgelopen jaar, wees welkom!
De Polletje, Watersportcamping Heeg
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten