-0515-442328-

maandag 7 januari 2013

Waarom zijn mensen Fan?

Voordat je gaat denken aan het ontwikkelen van een hoop fans moet je je toch eerst af vragen waarom mensen fan worden.
Welk handvat ga je ze bieden, waarom zouden ze jou fan worden? Wat heb je ze te bieden?

Wij zijn nu al een tijdje actief met onze Facebook pagina bezig en gestaagd groeien het aantal fans. Maar het kan altijd beter, dus ben ik opzoek hoe ik mijn bestaande fans nog blijer  kan maken en hoe ik meer fans aan de pagina kan laten binden.
Daar voor is al het nodige onderzoek gedaan, en steeds komen de volgende redenen naar boven. Peter Minkjan noemde in zijn boek de volgende top vier:
          Om affiniteit met het merk te tonen
          Om het laatste nieuws over een merk te ontvangen
          Om kans te maken op een prijs
          Om aanbiedingen, kortingen, freebies of exclusieve content te ontvangen.
Na dit rijtje heb ik wel een vraag aan jullie; "Welke prijs zouden jullie willen winnen bij ons?"

Ik ben benieuwd naar jullie reactie! Wees welkom, Watersportcamping Heeg, De Polletjes
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten