-0515-442328-

vrijdag 18 januari 2013

Verhalen mee naar huis nemen

Als gastheer of vrouw doe je het goed wanneer je je gasten met mooie verhalen naar huis laat gaan. Verhalen die de moeite waard zijn om te laten delen. Poeh daar heb je tegenwoordig toch heel wat voor nodig, of niet?

Gisteren volgende ik de workshop hostmanship in the city. Dat hadden jullie in mijn vorige blogje al gelezen. Storytelling, een van de trends, waar we ook op de camping druk mee doende zijn. Storytelling in combinatie met de beleveniseconomie, het creeren van je "eigen" theater, kijk dan kom je volgens mij in de buurt van de verhalen die de moeite waard zijn om te delen.
Op het podium van "ons theater" brengen we onze verhalen onder de aandacht. Het is zeker geen one man show, maar wel regelmatig een show voor een persoon, maatwerk dus.

Na gisteren heb ik nog meer haast gekregen om samen met ons team de "koffers' te ontwikkelen. De verpakking van de verhalen. Want het is wel handig om alle verhalen ook mee naar huis te kunnen nemen.
Maar nu ben ik wel nieuwsgierig hoe jullie je verhalen verpakken binnen de organisatie?
Laat je het me weten?

Wees welkom! De Polletjes, Watersportcamping Heeg
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten