-0515-442328-

dinsdag 1 januari 2013

een sprankelend 2013

Oudjaars dag, toch een heel speciale dag. Hoe later het wordt hoe spannender. Langzaam nemen de knallen en het spetterende vuurwerk in de lucht toe, we eten typische oliebollen en vaak wordt er op de grens van oud & nieuw een flesje bubbels open getrokken.

Een mooi moment om jullie wat moois toe te wensen. De beste kado's vind ik altijd die, die ikzelf dolgraag had willen krijgen. Maar omdat ik ik ben en jij jij wil ik jou dan ook graag dit toe wensen:

Dat al jou wensen voor 2013 maar mogen uitkomen!

Nu vraag ik me natuurlijk wel af, wat heb jij voor jezelf gewenst? Menig sprookje is hieraan gewijd. Mogen we wat vinden van jou wensen? Of is het relevant dat ik eerst nog de context hoor waarom je jezelf dit wenst?
Natuurlijk vroeg ik mezelf ook af wat ik mezelf toewenste. En daarvoor neem ik je graag mee naar de context waardoor ik mezelf dit toewens.
Watersportcamping Heeg is een kind van me, ik houd van dat kind en ik hou van de verzorging van dat kind. Ik ben blij met vrijwel alle vrienden van dat kind. En heel veel zingeving ontleen ik aan het feit dat ik "de moeder" van dit kind ben. Zo dat was de context, nu mijn wens......ta tara taraaaaa

Ik wens nog heel veel meer vrienden voor mijn kind, die heel blij worden gemaakt door dat kind!

Weten jullie misschien nog extra vrienden, die hier ook blij van worden?
Neem ze mee en laat ze ook ervaren hoe speciaal het is op Watersportcamping Heeg!
Wees welkom, Watersportcamping Heeg, de Polletjes
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten