-0515-442328-

donderdag 24 januari 2013

ideeen de ruimte

Wat een heerlijke ochtend heb ik gehad. Vanmorgen kwam Baukje de regio aanjager uitgebreid op bezoek. Ruim drie uur hebben we samen zitten praten over wat ons bezig houdt, wat de recreatie nodig heeft om te innoveren. Welke ervaringen we hebben met verschillende partijen en ga zo maar door!

Elke innovatie is begonnen met een idee. Een idee dat de ruimte heeft gekregen. Baukje heeft me drie uur lang de ruimte geboden en ik heb het als uiterst plezierig ervaren. Kijk van zulk soort gesprekken krijg je energie, het geeft je vleugels!
Baukje en ik delen dezelfde visie over het ontwikkelen van nieuwe ideeen. De (recreatie) ondernemer moet geholpen worden met zijn kennis niveau en met het trainen van het brein op creativiteit.
Baukje en ik, we zullen vast nog veel vaker samen elkaar gaan bijpraten. Ik zal haar steeds op de hoogte houden van onze, soms wat onconventiele bedrijfsvoering. Al was het maar om haar te vertellen hoe ik straks in maart weer heb aanklopt bij het NBTC (Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen) in Parijs. Ik ga samen met mijn moeder en zusje een lang weekend naar Parijs. En als altijd zal ik dan ook daar "even" binnen wippen en vragen of er toevallig nog persreisjes in de planning staan naar Nederland. Kijk want dan zou ik heel graag die ploeg ook even bij ons willen verwelkomen, vanzelf.
Want door het weer anders te doen dan alle andere, dan neemt de gunfactor al direct enorm toe.
En zoals jullie weten doen wij veel dingen anders, immers anders is een van onze vier kernwaarde!
Gewoon, dat doen er al zoveel!

Geef je ideeen de ruimte, zorg voor enthousiastelingen als Baukje en neem de tijd om samen te zitten en echt te luisteren naar elkaar. Pas dan kunnen ideeen ook groeien omdat je ze kan delen!
Welk goed idee heb jij voor mij?
Wees welkom! De Polletjes, Watersportcamping Heeg
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten