-0515-442328-

woensdag 16 januari 2013

Ga vreemd

Na de masterclass die we vorige week bezochten vroeg ik Marieke, onze afstudeerstagiaire om een verslagje ervan te maken. We namen het samen door en zeker, er stond echt veel in. Vreemd eigenlijk hoesnel ik alweer wat dingen vergeten was, of had ik ze niet goed opgenomen?
Hoe dan ook, dan komt het vooral aan op het vertalen van al die inspirerende zaken naar onze eigen Watersportcamping Heeg.

Wat kunnen wij hiermee? Hoe zouden wij dat kunnen doen? Heel lastige vragen, zeker wanneer je je daarin hebt "afgeleerd" (en dat gebeurt onbewust al vanaf groep 1 van de basis school....)
En ook nu ging het lastig, maar ik gaf wat voorbeelden hoe het bv zou kunnen. Ga vreemd is dan ook mijn devies. Noem me een twee branches en ik noem je nieuwe producten. Tuinbouw, kweker van boerenkool en de bakker? Dan krijgen we boerenkoolbrood, en wie weet hoe lekker dat smaakt met warme rookworst erop?
Maar zo werkt het ook in de "gewone" wereld, je praat met iemand op een verjaardagsfeestje en je kan altijd meer met elkaar dan alleen maar gewoon gezellig kletsen.
Wie weet wordt boerenkoolbrood wel de hit van de koek en zopie tenten. et is iig nieuw, anders en onverwacht. En als je de beste innovaties van de afgelopen jaren bekijkt, dan zijn deze meer dan eens ontstaan doordat twee onwaarschijnlijk passende bedrijven het met elkaar gingen doen.

Heb jij ook zin om vreemd te gaan? Vertel me wat je doen en wie weet kunnen wij samen de recreatiebranche flink op gaan schudden met ons wereld product!
Wees welkom, De Polletjes, Watersportcamping Heeg
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten