De mens van vandaag de dag krijgt zoveel meer zintuigelijke prikkels op zich af, dat het gevecht om aandacht steeds groter zal gaan worden.
Allerhande technologisch vernuft heeft voor deze enorme toename gezorgd en zal in de toekomst nog steeds verder blijven groeien.
Aandacht, we willen het allemaal van onze (potentiele) gasten omdat het ons helpt bij het verhogen van
- merkbekenheid
- merkvoorkeur
- koopintentie
Het gaat erom dat we onze (potentiele) gasten kunnen bereiken en dat we met ze een relatie kunnen opbouwen. Wij werken daar ook constant aan, via heel diverse kanalen, met heel verschillende uitingen. Maar steeds maar weer staat het contact leggen centraal.
Tussen alle prikkels door die onze (potentiele) gasten al moeten verwerken hoeven wij er alleen maar voor te zorgen dat wij met onze VAMP methode op zullen vallen. Niet dat dat eenvoudig is, maar moeilijker hoeven we het ons zelf niet te maken.
Nu alleen nog maar even alle uitingen langs gaan of ze wel werkelijk VAMP-en.
Tja en dan valt er toch nog weer een hoop te doen....
Hoe zorg jij ervoor dat jullie voldoende aandacht krijgen voor jullie organisatie, heb je nog een gouden tip om aandacht te krijgen?
Wees welkom, de polletjes, Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg
Wees welkom, de polletjes, Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg
Geen opmerkingen:
Een reactie posten