-0515-442328-

vrijdag 26 juli 2013

verzin iets waardoor ze steil achterover vallen

Heb je een beetje een saai product, iets als een stofzuiger, zorg er dan voor dat je er iets aan toe gaat voegen waardoor jou doelgroep steil achterover gaat vallen. Zo simpel staat het in het boekje dat Seth Godin heeft geschreven; de paarse koe.

Nu is de recreatie nu niet een van de meest sexy branches, sterker nog, het is misschien wel een van de minst vernieuwende branche die we in Nederland hebben.
De hoogste tijd om er met zijn alle flink aan te gaan trekken en ervoor te zorgen dat we iets gaan verzinnen waar onze doelgroep steil van achterover zal vallen. Ik daag jullie uit, wie gaat er met ons samen kijken hoe we dit voor elkaar kunnen krijgen?
De nood is hoog, nog nooit eerder was er zo'n sterke daling te zien in het aantal overnachtingen op campings. Dat maakt het wel makkelijker om een groepje bij elkaar te kunnen krijgen lijkt me.
En hoe ziet mijn ideale groep eruit?

  1. wetenschappers uit het vakgebied leisure
  2. beleids ambtenaar, recreatie
  3. ondernemers uit de recreatie
  4. kampeerjunks uit de creatieve sector
Ben jij of ken jij zo iemand? En zou je mee willen sparren om samen "iets" te verzinnen?
Laat het me weten want volgens mij is het de hoogste tijd!
Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten