-0515-442328-

woensdag 17 juli 2013

wat zet jij in de etalage?

De functie van een etalage is de aard van je bedrijf te laten zien. De potentiele gast moet eenvoudig kunnen zien welke goederen en diensten er te krijgen zijn en op welk marktsegment men zich richt.

Vele organisaties hebben natuurlijk geen etalage zoals we bedoelen bij winkels. Maar als we nu naar de functie kijken, het attenderen van de potentiele gast op het assortiment, dan kunnen we hier veel van leren.
Ik vroeg me af waar onze etalge zou beginnen?
Is dat onze website? of misschien onze facebook pagina? Of andere social media kanalen als youtube of twitter?
Begint onze etalage bij onze gast die ons al eens heeft bezocht of onze brochure?
Laten we hierin in voldoende mate zien welke producten en diensten we verkopen en op welk segment we ons richten?

We hebben net een customer journey voor al onze online kanalen in kaart gebracht die we op onze VAMP methode hebben gericht, maar ik ga in september direct aan de slag om  deze customer journey door de bril van de "etalage" te gaan bekijken. Nu lukt het niet want het hoogseizoen is in volle gang, maar ik ga het zeker doen!

Wanneer heb jij voor het laatste gekeken in jou etalage en wat kan jij daarin verbeteren?
Laat je het me weten, ik ben benieuwd naar jou verbeterpunten!
Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten