-0515-442328-

vrijdag 9 augustus 2013

(Be) knot

De Nederlandse bank heeft als taak:

  • de inflatie laag te houden 
  • veiligheid van betalingsverkeer
  • soliditeit en integriteit van financiele instellingen
"Mijnheer de president, wel te rusten" krijg ik vandaag maar niet uit mijn hoofd, onze economie wordt helemaal BEKNOT!

Ik zou wel eens willen weten waar u bent, waar we u kunnen horen en wat u eigenlijk hierop te zeggen hebt? De inflatie, zo werd gisteren op het nationale nieuws verteld, is nog steeds stijgende en heeft nu al een verhoging van 3.1% bereikt! Echt heel slecht!
Een beetje inflatiegroei is goed, dat geeft dynamiek aan de economie, maar dan zeker niet hoger dan 2%.

En u mijnheer Knot, u bent daarvoor verantwoordelijk, maar ik hoor u niet!
Waar bent u met uw commentaar? Hoe gaat u deze belachelijk hoge inflatie  verbeteren? Ik ben maar een eenvoudige grassprietverhuurder maar ik merk dagelijks dat het echt niet goed gaat met de economie in Nederland.
De mensen zijn bang mijnheer Knot, en de cijfers over de inflatie maken ons nog banger.
Dan laat ik uw andere twee hoofdtaken nog maar even buiten beschouwing want ook daar is het de afgelopen tijd nu niet echt om over naar huis te schrijven zal ik maar zeggen.

Mijnheer de president, ik voel me beknot en ik denk dat samen met mij nog heel veel mensen zich beknot voelen. Kunt u zich dan tenminste laten horen?
Belt u mij of komt u bij ons langs op Watersportcamping Heeg, ik kijk naar u uit!
De Polletjes, Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

1 opmerking:

  1. Dit zijn mensen die een salaris krijgen (je kunt dit niet verdienen noemen)waardoor je geen last hebt van inflatie. Ze voelen zich helemaal niet verantwoordelijk en als ze hierover aangesproken worden kunnen ze zich ziek melden waardoor eervol ontslag volgt met een dikke bonus als resultaat. Maar we blijven lachen en hopen dat deze mensen nog eens tot inkeer komen.

    BeantwoordenVerwijderen