Ik ontving een mailtje met daarin de nieuwe plannen voor hal 12 tijdens de vakantiebeurs. Het licht zal worden gedimpt, er zal een pad worden aangelegd dat langs alle stands zal gaan, geen stand zal daardoor nog aan de aandacht kunnen worden onttrokken worden van de bezoeker. Elke bezoeker krijgt een eigen zaklamp mee en er zijn overal kampvuurtjes en andere belevenisvolle camping activiteiten. Kortom, de hal is een grote experience!
En nu, midden in het hoog-hoog seizoen word ik gebeld met de vraag of ik een stand wil afnemen.
Tussen alle gasten die me vragen over de omgeving en die willen inchecken, krijg ik haar telefoontje.
Ik kan me nauwelijks concentreren op de vraag van of ik een stand wil afnemen, en juist nu is er een aanbieding.
Ik vertel dat ik zeker geen beslissing nu kan nemen, dat het hier stapel, stampende druk is en dat ze me maar moet bellen over zeker 14 dagen.
Door even rustig na te denken weet ik het weer zeker;
- hoe belevenisvol een beurs ook is, hoe goed ze ook onze doelgroep zouden trekken, als het moment niet het juiste is, heeft elke euro die je uitgeeft nog maar heel weinig effect, als ze dat al zou hebben.
- als je mensen op een ongelegen moment gaat bellen, dan krijg je nooit het antwoord dat je zou willen.
Wij gaan dus niet naar de beurs, ook al hebben ze echt een goed verhaal over de beleving die ze er gaan neerzetten in hal 12!
We gaan er niet heen omdat het moment van de beurs niet goed is, we gaan er niet heen omdat ik daar afgelopen keer als bezoeker maar weinig bezoekers heb zien rondlopen die tot onze doelgroep behoren.
Maar wanneer zouden we wel een stand op de vakantiebeurs afnemen?
- als de beurs tussen half juni en half juli plaats gaat vinden
- als de beurs onze doelgroep trekt
- als de beurs belevenisvol is.
Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg
Geen opmerkingen:
Een reactie posten