-0515-442328-

zondag 4 augustus 2013

dienstbaar

Ik heb het al eens eerder geschreven in een van mijn andere blogjes, ons werk is de glimlach op het gezicht van onze gast. En of je nu de tuinman bent of de manager, allemaal werken we daaraan!
We voelen ons daar allemaal verantwoordelijk voor op onze camping. We zoeken oplossingen voor problemen en proberen die in een keer op te lossen. En als we dan bezig zijn dan moeten we ook onze afspraken na komen!

Een planning maken in het hoogseizoen is lastig. We doen het natuurlijk wel, maar we worden vooral "geleefd" door de gasen. De ene wil leuke tips voor in de omgeving, de ander wil een prive zeillesje boeken en weer een ander moet naar een dokter. In organisaties waar je met mensen (veel mensen) hebt te maken, daar gaat altijd heel veel anders dan dat je van te voren in de planning hebt! En ik ben zo trots op Monique onze schoonmaaktster. Gisteren, ze was allang klaar met haar dienst, zie ik haar toch nog met gasten richting de receptie lopen. En was even verward want ik meende dat ik haar al naar huis had zien rijden. He Monique, ben je er nog? Ja, ze had een van onze gasten haar telefoon nummer gegeven wanneer ze nog problemen hadden met de televisie. En toen ze die hadden hebben ze haar nog even gebeld en dat had ze nu nog even gefixt!
Het was geen probleem, nu hadden ze weer ontvangst!

Monique gaat helemaal voor de glimlach van onze gasten, ze vind het heerlijk om gasten te kunnen helpen en ze te verrassen. Een echt toppertje dus! Een voorbeeld voor iedereen.
Heb jij ook van die toppertjes die de dienstbaarheid door hun aderen stroomt? Ik ben benieuwd naar jou ervaringen, laat je het me weten? Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten