-0515-442328-

zaterdag 10 augustus 2013

Je kan er niet jong genoeg mee beginnen

Met mijn creativiteit werken, winkeltje spelen en verzorgend bezig zijn, dat waren vroeger mijn lievelings activiteiten.
Het grappige is dat er in de loop der tijd maar weinig in is veranderd.

Ik kan mijn creativiteit helemaal inzetten op onze camping.Ik ben nu niet meer aan het kleien, verven en acteren, maar ik kan mijn vroeger getrainde creativiteit hier allemaal goed gebruiken om zo kansrijk mogelijk onze grassprieten te upgraden. Net als winkeltje spelen (verkopen) en met mijn poppen spelen (verzorgen) zijn al die vroegere vrijwillige trainingen erg bruikbaar geweest. Het blijkt dat jij dat ook doet, je vroegere interesses en lievelings activiteiten gebruik je nu in je proffecionele leven. Heb je vroeger liever met lego gespeelt dan met een vlieger of een vergrootglas, het bepaalt voor een groot deel dat wat je later zult gaan doen.
Kennelijk heb je door deze interesse je vaardigheden dermate getraind dat je daardoor een voorsprong hebt ontwikkeld op de andere en die voorsprong heeft weer voor extra plezier en geluk geleidt.
Ik ben er nog niet uit of interesse voort komen vanuit je natuur, je DNA (neurologie, je bent je brein) of dat het voornamelijk komt dat die door de externe omgeving wordt gestimuleert (psychologie).

Het jongetje op de foto heeft vanmorgen zijn ouders gevraagt of hij even mocht peddelen op de SUP van zijn vader, die straks zelf met dit SUP board mee doet aan de SUP.nl wedstrijd vanaf onze camping.
Wie weet is dit de toekomstige SUPtopper over 20 jaar, je kan niet jong genoeg beginnen met het verder ontwikkelen van je vaardigheden.
Ik ben wel benieuwd wat was in jouw kleutertijd je lievelings bezigheid en wat doe je er nu in je proffecionele leven mee?
Laat je een reactie achter? Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten