-0515-442328-

woensdag 16 oktober 2013

digitale marketinglessen van Martijn Ros

Na al diverse sessies te hebben mogen bijwonen kwam ik later in de middag terecht bij Martijn. Je kunt je voorstellen dat je brein dan al enige verzadiging heeft, maar Martijn wist de zaal prima te inspireren.
het merk waarvoor hij werkt is dan ook niet de minste.
"Hoe breng je met een team van 4 mensen, wereldwijd je merk online op een hoger niveau?"

Om de verwachtingen van dit premium merk zo goed mogelijk in te vullen, heeft Martijn mensen verzameld die hem en zijn team mee ondersteunen. Het vierkoppige team komen toevallig (of niet) allemaal uit de hoek van de bureau's (advies) en niet uit de merken-hoek. Daardoor kijken ze allemaal met een adviserende blik naar de uitdaging. Het valt niet mee om de marketing niet te laten vertroebelen door de sales doelstellingen. heel bewust is er een visie & plan van aanpak opgesteld voor de lange termijn. Hoe ga je al je kanalen, elke keer weer vullen met content waaruit met een stem, een consistente klantbeleving wordt ervaren? Hoe zorg je ervoor dat precies jouw doelgroep zich gehoord voelt?
Mooie vragen die mij ook weer aan het nadenken zetten. Nu snap je wel dat het niet moeilijk was om geconcentreerd te luisteren...
Maar dan komt het, ze doen heel vaak (bijna altijd) de dingen omdat ze het zelf zo leuk vinden! Wat gaaf, dat herken ik, het is heerlijk om elke dag weer die dingen te mogen doen die ikzelf zo gaaf vind.
En in de vijf lessen die Martijn me op het laatst van zijn presentatie nog mee wilt geven staat op nummer drie;
Laat andere doen waar ze goed in zijn, en beperk je daar zelf ook toe!

Ik zal de komende dagen nog wel blijven bloggen over alle presentaties van dit mooie NIMA initiatief:
The Case 2013. En mocht je volgende keer in de gelegenheid zijn, ik kan het je van harte aanbevelen!
Heb je vragen, wees welkom, de polletjes Watersport camping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten