Dorianne Richelle van Facebook heeft hiernaar onderzoek gedaan, en wat blijkt: 52% van de consument verandert de reisplannen na een bezoek op sociale media!
Weet je bijvoorbeeld dat
- 42% van de verhalen op facebook reisverhalen zijn?
- 21,6 websites worden bekeken alvorens een (camping)vakantie te plannen.
Kom met relevante content en probeer jouw gast een goed beeld te geven van jouw organisatie. Dan ben je samen ook het meest in staat om een relatie op te bouwen, en de gast er wat van te laten vinden, namelijk:
DAT IS GAAF, DAAR WIL IK HEEN!
Je moet er toch niet aan denken dat ze voor plan B gaan kiezen als jij A bent?
Nu weet ik nog beter waarom ik mijn energie vooral stop in social media, traininegen en workshops, Het is de moeite waard!
Ben jij ook actief op social media, of kan jij het beste nog steeds jou gasten verleiden met beurzen en gidsen?
Ik ben benieuwd, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg
Geen opmerkingen:
Een reactie posten