-0515-442328-

maandag 7 oktober 2013

wij-nig vakantie

Als je met een groepje mensen op vakantie gaat, ga je samen dingen beleven en krijg je direct een WIJ gevoel. Maar nergens krijg je zo'n sterk wij gevoel met je buren en de andere mensen om je heen als op een camping. Vooral als op de camping de overige gasten ongeveer uit hetzelfde hout zijn gesneden, anders ontstaat er al snel een wij-zij sfeer.

Dat wij gevoel, dat laagdrempelig met elkaar in contact komen, dat is voor campings zo uniek dat we het WIJ gevoel vooral moeten koesteren. Maar het stomme is dat het me soms bijna ontglipt. Ik zal je een voorbeeld geven;
We gingen een strandbarretje met een heel klein terrasje ontwikkelen. Het terras zou niet groter worden dan 10m2. Even dacht ik daar van die leuke, kleine fransje tafeltjes neer te zetten, met van die leuke, kleine klapstoeltjes, je kent ze wel!
Ik was dus vooral dat WIJ-nig gevoel uit het oog verloren. Gelukkig bedacht ik het op tijd en staat er nu een hele lange tafel met....aanschuif banken. Hoe drukker, hoe meer mensen tegen elkaar aan komen te zitten, hoe meer echt contact!
Nu er steeds vaker mensen ook alleen op vakantie gaan, gaan we komend seizoen de opstap boot introduceren. Voor 25 € per dag teken je in op een boot waarmee je de hele dag, samen met andere gasten gaat zeilen. Echt weer iets voor onze doelgroep, avontuurlijk paars. Geen idee met wie je het schip in gaat, zullen we maar zeggen.
We hebben afgelopen zomer een kleine pilot gedraaid en de reacties waren zeer enthousiast.
Wat denk je, zou het ook wat zijn om er een bbq aan vast te koppelen?
Hoe ga jij volgend jaar je producten "verpakken", ik ben benieuwd, wees welkom, de polletjes Watersport camping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten