Om zaken te doen moeten we elkaar kunnen vertrouwen. Wanneer je bij ons grassprieten (kampeerplaats) wil gaan huren, dan wil je er wel een vertrouwd gevoel bij hebben. Stel je voor dat je bij ons gaat reserveren, je maakt het geld over en we zijn net voor jouw droomvakantie kan gaan beginnen dood?
Het is dus heel belangrijk dat we een vertrouwen uitstralen. Maar hoe doe je dat, vertrouwen uitstralen? Daarom geloven wij er ook in dat je voor zo iets belangrijks als je vakantie, juist een goed gevoel wilt hebben. Vroeger, voor het internet tijdperk belde men vaak met een VVV kantoor in een bepaalde regio om een kampeerplaats daar ergens te gaan boeken. De VVV gaf je dan de benodigde informatie over de verschillende mogelijkheden. Of je keek in een ANWB gids. Want alle adressen die daarin stonden, die waren tenminste degelijk gecontroleerd! Je belde de organisatie, of je stuurde een briefkaartje en verzocht om nadere info. Je hoorde of zag dan al wat van zo'n bedrijf en de mensen achter het bedrijf. Op basis daarvan besloot je dus om wel of niet te gaan boeken.
Maar hoe gaat dat vandaag de dag? Nog steeds hebben mensen een vertrouwd gevoel nodig om voordat ze over gaan tot een boeking. Wij hebben de verschillende online kanalen waarin we onze ziel en zaligheid zo eerlijk mogelijk proberen neer te zetten. Ook op FaceBook kun je zien (veel foto's) en lezen wie er achter ons bedrijf zitten. Je ziet er ook reacties die gasten hebben achter gelaten. En juist ook die zichtbare dialoog, helpt bij het verdienen van vertrouwen!
Ze helpen je de antwoorden vinden op de vraag:
Is dit de camping die ik zoek? Kan ik hier mijn droomvakantie doormaken?
om vertrouwen uit te stralen, moet je in ieder geval voldoende zelfvertrouwen hebben en staan voor wie en wat je bent zodat je het kan overbrengen! Geen macho, blaaskaak- of borstklopperij, nee gewoon een gezonde dosis zelfvertrouwen. We hebben een grote kennis ons bedrijf. Dat komt omdat het niet een heel groot bedrijf is, we kennen het van haver tot gort! We hebben in de loop van de vele jaren de recreatiemarkt goed leren kennen en hebben ons geschoold in de economie. De oprechte betrokkenheid voor de gast, zijn wensen en behoeften blijkt wel uit de vele kleinere en grotere innovaties die zijn ontwikkeld op onze camping. En we zijn dan ook positief over de toekomst voor ons bedrijf. En dat straalt het vertrouwen uit dat de gast graag voelt. Want wie wil er nu reserveren op een recreatiebedrijf dat misschien morgen wel dood kan zijn?
We zijn benieuwd hoe jij het vertouwen uitstraalt dat je gast nodig heeft om naar jouw organisatie te (blijven) komen, laat je het ons weten? Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg
Geen opmerkingen:
Een reactie posten