-0515-442328-

donderdag 29 mei 2014

geef jij je gast redenen om passie voor je producten te ontwikkelen?

Ambassadeurs, mond tot mond reclame. We weten allemaal dat dat de meest sterke reclame is die we ons kunnen wensen. Maar hoe krijge we dat nu voor elkaar?

Tijdens zo'n druk weekend als nu met Hemelvaartsdag, dan lukt het natuurlijk nooit om iedereen ambassadeur te maken. Bovendien is het veel sterker om een paar gasten een geweldige verrassing te geven


Maar hoe meer ik van mijn gasten weet, hoe beter ik kan inspelen op kansen, wensen en behoeften. En hoe beter ik dat kan, hoe beter ik ook een super beleving mee kan geven en dus hoe meer ik in staat ben om mijn gasten echte passie te laten ontwikkelen voor onze producten. Dus toen Frank en Marjolein kwamen inchecken, vroeg ik hen mij te helpen bij het keuren van mogelijk onze nieuwe wijnen. Ze zouden die gaan testen en vergelijken, samen met de oudere, bestaande wijnen die we nu verkopen. Wat een leuk klusje om te doen, nu we zijn echte wijnliefhebbers en oh wat mooi een organische wijn zelfs! Karin, we zullen snel laten weten wat onze aanbeveling zal zijn!

Frank en Marjolein zitten vaak ook aan de pimpel bij onze beachbar Zimpel, het zijn wijnliefhebbers en, het allerbelangrijkste: Ze zijn zelf ook inspirerend en enthousiast, kijk van zulke gasten willen we er nog wel 100 meer! Zeker weten dat we met onze wijnvraag de passie voor onze producten net nog ietsje groter hebben weten te maken.
Hoe doe jij dat binnen jullie organisatie, passie kweken bij je gasten? Ik ben heel benieuwd, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten