-0515-442328-

zondag 4 mei 2014

nothing is too good to be true

We hebben hem weer verhuurd, ons meest fotogenieke ding, de dutchtub! Ze kwamen hem bijboeken, nog een avondje erbij: Want je voelt je de koning te rijk!

En idealiter zijn al je raakmomenten of touchpoints binnen je organisatie zo dat ze er echt toe doen, dat je er het verschil mee maakt. Dat het moment zo geweldig is dat je gast ook nog na een lange tijd dit moment herinnert! Hoe doe je dat, een sterke positieve beleving meegeven? Waar kun je dan makkelijk mee "scooren"?
Onderzoek heeft uitgewezen dat van alle zintuigen, de smaak het zwakste zintuig is. Met wat lekkers laten proeven, lukt het dus niet echt makkelijk! Het meest intense zintuig is de neus. Dus als je al een wijn aanbiedt, doe dat dan met een sterk geurende wijn, of nog beter, wals de wijn eerst in het glas en reik het dan je gast aan.
Zorg dat je een de gastbeleving altijd kan koppelen aan een mooie, liefst unieke, geur. Dat helpt de gast om het moment nog veel langer te blijven herinneren en bovendien, wanneer hij weer eens (ergens anders) deze geur tot zich krijgt, dan zal hij zeker weer worden herinnert aan de toffe belevenis bij jou!
Samen met persoonlijke aandacht, want daarvan weten we allemaal dat het je raakmoment zo je hart induikt.
In de gastvrijheids sector willen we natuurlijk allemaal onze gasten hun verblijf laten ervaren als een groot warm bad, dan is zo'n Dutchtub wel de juiste belichaming voor dat warme bad.
En bedenk dat dat of het nu regent of zonnig warm is, een warm bad doet het altijd goed!
Misschien de hoogste tijd om je eens bij ons te laten onderdompelen in onze Dutchtub? Wees welkom, de polletjes, Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten