-0515-442328-

maandag 26 mei 2014

mooizooi

Ik liep, samen met onze jongste dochter door Sneek en samen werden onze blikken getrokken en vast gehouden door de schoonheid van een poster. Onze hebberigheid werd enorm en het toeval wilde dat ik Zwier, de man achter "Jopie Huisman" de avond erna trof bij een bijeenkomst. Zwier beloofde me de poster voor de camping te bezorgen en een dag later kreeg ik deze al van hem. Maar wat was dat met die poster? Waarom werden wij direct zo hebberig om ook snel naar dit museum weer te willen gaan?

Is het de kleurcombinatie? Is het het lettertype? Is het misschien de afmeting of zijn het de verhoudingen? Ik kan er mijn vinger niet op leggen, maar het beeld raakt me enorm. De medewerkster die me de posters bracht, vertelde ook vol trots dat ze ook heel blij zijn met de ontwerper Berry Slok die hen ook zo goed aanvoelt en de mooiste ontwerpen componeert.
Ze doen dat goed bij het Jopie Huisman museum, want telkens weer weten ze ons te raken in ons hart! Of het nu gaat om de architectuur van het gebouw van hun museum, of dat het nu gaat om hun verrassende super snelle beloftes na komen. Telkens verrassen ze ons en veroveren ze ons hart.
Wat een mooi inspirerend voorbeeld voor ons om de kunst van het verleiden zo te mogen beleven!
Door welke organisatie wordt jij vooral geinspireerd? Hoe veroveren ze daar jouw hart?
Ik ben heel benieuwd, wees welkom, de polletjes, Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg




Geen opmerkingen:

Een reactie posten