-0515-442328-

maandag 5 mei 2014

it takes two to tango

Om een dialoog te voeren heb je minimaal twee mensen nodig. En het is juist de dialoog waarnaar wij opzoek zijn! Wij denken dat we wat moois voor jullie hebben, maar met jullie en door jullie wordt het nog veel gaver!

Ik ben in gesprek met een van onze gasten over een reservering en onze zoon komt er tussendoor. Hij werkt tijdens de meivakantie lekker mee op de camping om zo een zakcentje bij te kunnen verdienen. Hij vraagt waar hij nu verder kan, en ik vertel hem dat hij het onkruid bij het skatebaantje kan verwijderen. Onze gast oppert daarop dat het ook wel fijn zou zijn wanneer hij de brandnetels bij het toiletgebouw wil verwijderen!
Niet dat onze camping bere groot is, maar ik had het nog niet gezien! Wat goed dat ze dat aan mij kenbaar maakt, want zo weet ik tenminste weer dat we ook daar snel aandacht aan moeten gaan besteden!
Het zijn juist deze kleine tips en aanwijzingen waardoor we ons aanbod fijn kunnen maken. Ook bij ons is het zeker niet perfect, maar we doen ons best en samen met de hulp en aanwijzingen van onze gasten, zijn we wel in staat om er een mooie en fijne camping van te maken.

Heb jij ook een kritische massa om je heen die je helpt bij het ontwikkelen van je product? Want ontwikkelen vanuit en met je eigen gasten maakt wel dat je product waardevoller wordt, en wie wil dat nu niet? Ik ben benieuwd welk mooi voorbeeld jij voor mij hebt, zo kunnen we elkaar inspireren, wees welkom! De polletjes, Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten