-0515-442328-

donderdag 8 mei 2014

heb je ook het gevoel dat je even opslot zit?

Ik weet niet of dat het nu komt omdat ik weet dat ik zo op vakantie mag gaan, of dat het komt omdat ik echt moe-moe ben. Je weet wel, zo moe dat je je niet meer goed kan concentreren, dat je domme dingen gaat doen. Dat je je eigenlijk een soort van opgesloten voelt!

De hoogste tijd dus om er even uit te breken! En waar kan dat beter dan daar waar het echt totaal anders is dan thuis! Gewoon vooral heerlijk tot rust komen in een stuk natuur, met de natuur! Waar je de wind voelt spelen met je haren, waar kruidige geuren je neus prikkelen, waar je wakker wordt door de geluiden van de beesten in plaats van de snoozer.
Ik ben aan het aftellen, en heb er echt zo'n zin in. Want ik merk dat ik mijn creatieveteit tot uit mijn tenen moet persen. Het gaat gewoon niet echt meer lekker vanzelf. En natuurlijk, Jacob blijft gewoon op de camping de boel doordraaien. We wisselen elkaar af, zo gaat dat met van die grassprietverhuurders die een half jaar 24/7 open zijn. Dan kun je niet makkelijk samen weg. Dat doen we in de winter periode wel!
Ik ga opzoek naar mijn energie en inspiratie. Ik ga opzoek naar even rust in mijn hoofd en kijk uit naar de boeken die ik nu lekker kan gaan lezen. En als ik dan straks, over een paar dagen weer thuis ben, dan kan ik jullie weer helemaal verwennen en verrassen!
Kom je dan lekker naar ons toe? Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg!
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten