-0515-442328-

woensdag 3 april 2013

Don't make me think

Ik weet het even niet, kan je me misschien helpen bij het oplossen van mijn hersenkraker?

We zijn bezig met het ontwikkelen van onze nieuwe website. Onze website moet heel veel kunnen. Natuurlijk willen we dat onze nieuwe

website goed gevonden gaat worden
belevenisvol is
onze kernwaarde uitdraagt
onze doelgroep prikkelt
en dan ook nog goed gaat "scoren"

Dat is niet niks, maar het moet kunnen volgens ons. Maar hoe???

Hoe kan een website zo worden ontworpen dat hij én zo gebruiksvriendelijk is dat de bezoeker ervan niet meer hoeft na te denken om bij ons te kopen (brochure aanvraag of reserverings aanvraag) én dat de beleving van de site spat met onze kernwaarden??
Onze doelgroep houdt juist van denken, van avontuur, van inspiratie en kennis delen.

Ik pieker me suf, weet jij het wellicht? Ken jij misschien een voorbeeld van een website die dit allemaal al kan?

Ik ben heel benieuwd want het zou me erg kunnen helpen!
Bedankt voor je tijd & energie alvast, De Polletjes Watersportcamping Heeg
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten