-0515-442328-

vrijdag 19 april 2013

vis waar de vissen zijn

Het lijkt zo ontzettend logisch, maar letten we er wel allemaal voldoende op!
Ga daar tamtam maken, ga daar vissen, waar je eigen doelgroep zich vooral en in grote hoeveelheden zit!

Zoals een visser zijn stekkie en de juiste omstandigheden weet te benutten, zo ga je als organisatie ook om als je je doelgroep wil bereiken en beraken.
Onze doelgroep, de avontuurlijk paarse vakantieganger zoals onze brancheorganisatie ze noemt, is meer dan gemiddeld gesteld op duurzaamheid, woont veelal in het randstedelijk gebied. Als je die twee gegevens bij elkaar voegt dan is het logisch dat wij onze doelgroep kunnen ontmoeten bij het vernieuwde Rijksmuseum!
Waarschijnlijk kunnen we daar beter vissen dan op welke andere recreatie of vakantie beurs.
Als een actie als huis aan huis flyeren 1% tot 3% response opleverd, dan gaan we natuurlijk voor de 3%, dat is immers 3 x zoveel!
En ook timing is van grote invloed. Kijk maar naar de visser, als de mussen van het dak vallen, zie je weinig vissers in de weer. Die zie je vooral s'morgens en als het even kan met een regenbuitje erbij!

Ook de visser gebruikt lokaas, gebruik dat ook! Doe alles zo optimaal mogelijk om de vissen die je zo graag zou willen vangen, ook echt te kunnen vangen!

Wees welkom, de polletjes, Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten