-0515-442328-

maandag 8 april 2013

Stel gasten in staat een statement te maken met jouw product

Personal branding is nooit eerder zo populair geweest als nu! We hebben allerhande merken emotioneel geladen. Dat is niet voor niets, door een merk te laden met emoties kunnen de nieuwe bezitters er een statement mee maken die hen in staat stelt hun gewenste identiteit uit te stralen.

Vorige week schreef ik al een blogje over "Onze camping is niet voor watjes".
Onze gasten zijn graag stoer, sportief, avontuurlijk. Dan is het niet lastig om ze een handvat te geven waarmee ze hun sociale kring duidelijk kunnen maken dat ze geen watjes zijn!
Vroeger, toen ik nog in de plaatselijke surfwinkel werkte, moest ik regelmatig gaan flyeren op het surfstrand van Workum. Slim natuurlijk, want daar lagen onze klanten. Ze lagen inderdaad, het merendeel lag naast zijn surfplank, met de wetsuit half uitgetrokken tot ongeveer hun heupen. Nu zouden we zeggen dat ze aan het chillen waren. Prachtige planken, werkelijk het nieuwste van het nieuwste spul. Met verbazing zal ik dan dat deze mensen meer dan eens gewoon de hele dag niet eens het water op waren geweest???
Ik begreep daar als meisje niets van, wat doe je naast je plank, in een benauwd pak, op het droge. Maar Gerrit, mijn baas vertelde dat het merendeel van de gasten zich vooral graag identificeerd met de surfsport dan dat ze dat heel fanatiek beoefenen.
Met andere woorden, de surfuitrusting stelt de gast in staat om een statement te maken, passend bij zijn gewenste identiteit!
Een les waarvoor ik Gerrit nog steeds erg dankbaar voor ben.

En als je naar je gasten kijkt door die bril, dan is het stukken makkelijker om te bedenken met welke producten en op welke wijze jij je gasten een statement kan laten maken.
Ben jij stoer, sportief, avontuurlijk en gaat het jou om de "echte" dingen in het leven, dan past onze camping jou als een jas om dat statement te kunnen maken!
Wees welkom, de Polletjes Watersportcamping Heeg
http://www.facebook.com/campingheeg


Geen opmerkingen:

Een reactie posten