Je wilt je doelgroep bereiken, zoveel mogelijk mensen als het even kan. Want als je de mensen niet kan bereiken, dan is het ondernemen verder onmogelijk, je zal niet of onvoldoende omzet kunnen maken.
Maar hoe doen wij dat nu? Hoe bereiken wij onze doelgroep?
We proberen steeds nieuwe dingen te bedenken, nieuwe projecten die vaak nog niet eerder zijn ontwikkeld. Dat vindt onze doelgroep fijn, maar zeker ook de pers!
Verder zorgen we ervoor dat onze website gevonden wordt. Onze website is ons belangrijkste kanaal en de concurrentie in rating is bij Google moordend.
We werken hard aan onze Social Media kanalen, ook daarmee bereiken we onze doelgroep.
En natuurlijk sturen we onze camping op mond tot mond reclame, we werken aan onze ambassadeurs.
Maar hoe kunnen we ons het beste in de markt zetten?
Gewoon; wees uitzonderlijk!
De pers zal veel eerder bereid zijn te schrijven, de website zal eerder worden gedeeld met de netwerken van onze potentiele gasten en ook hetzelfde geldt voor de Social Media kanalen en de mond tot mond reclame.
Door uitzonderlijk te zijn, bereik je veel beter en sneller je doelgroep. Het is even eng natuurlijk, vooral voor ons als Nederlanders met de cultuur: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Nee, om uitzonderlijk te zijn moet je bereid zijn verder te gaan dan de grijze grauwe massa....
Wil jij ervaren hoe uitzonderlijk we zijn? Wees welkom!
De Polletjes, Watersportcamping Heeg
http://www.facebook.com/campingheeg
Geen opmerkingen:
Een reactie posten