Onze doelgroep houdt van sportiviteit en avontuur, nu dan krijgen ze dat ook! Natuurlijk, maar hoe doen we dat?
Marieke, onze afstudeerstagiaire die zich volledig heeft gestort op het ontwikkelen van een belevingsplan, is flink aan het stoeien met dit thema.
Maar vanmorgen kwamen ze binnen, een van onze eerste toeristische gasten. Een jong stel uit Duitsland, met in een draagzak een heel klein mutsje. De rest was niet te zien.Het is ook koud, zoveel nachten al zo koud, dat hebben wij nog niet eerder zo meegemaakt. Vertederd kijk ik of er onder dat mutsje wat te vinden is en twee heldere oogjes kijken mij doordringend aan. Zo ontwapenend kan alleen een klein kind je aankijken!
Half week geworden door de baby, vraag ik of het wel te doen was, in dat kleine tentje? Maar natuurlijk! Kijk uw camping is toch niet voor watjes? En zo is dat natuurlijk, deze ervaring zal dit stel zich over 40 jaar nog herinneren. zo'n sterke beleving hadden ze vorige jaar deze tijd nooit kunnen opdoen! Immers was het toen "gewoon" heerlijk T-shirten en rokjes weer.
En zo zie je maar dat we extra blij zijn met de door ons gekozen doelgroep: Gewoon gezonde stoere mensen die zich zeker niet door het weer laten belemmeren!
Maar ook beseffen we dat juist het minste kampeerweer bijdraagt aan een sterke beleving!
Raar is dat toch weer, we wensen ons het meest perfecte senario toe, maar juist ervaringen waarin het conflicteerd zijn de beste en sterkste!
Nu maar hopen dat de Nederlandse doelgroep ook geen watje is, maar ik heb zo mijn twijfels...
Ben of ken jij Nederlandse niet watjes? Wees welkom want we zijn naarstig opzoek naar jullie.
Print deze blog uit en bezoek onze camping nog snel op a.s. zaterdag 6 april 2013, dan willen we je graag belonen met een gratis overnachting!
De Polletjes Watersportcamping Heeg
http://www.facebook.com/campingheeg
Geen opmerkingen:
Een reactie posten